duminică, 23 septembrie 2012

Stăncioiu îşi critică dur jucătorii

Dacă luăm în calcul optimismul antrenorului Florin Stăncioiu (foto), prin declaraţia sa, acesta afirmând că, “Vrem să facem o figură frumoasă la Cisnădie!”, înfrângerea şi mai ales proporţiile scorului au darul să surprindă.
Pentru mulţi, eşecul sever administrat formaţiei Unirea Câmpina, în deplasarea de vineri, a reprezentat un mare semn de întrebare. Întrebat despre cauzele acestui eşec neaşteptat, cunoscutul antrenor câmpinean s-a arătat total nemulţumit de ceea ce s-a întâmplat cu elevii săi în acel meci, declarând: “Sunt foarte supărat pe jucători în condiţiile în care am pregătit jocul foarte bine. Am avut antrenamente specifice, am avut vizionări video a formaţiei adverse, s-a plecat cu o zi înainte şi cu toate astea, rezultatul a fost unul negativ. Din păcate, jucătorii atât cei mai vechi, cât şi cei mai noi nu înţeleg că fără determinare, fără ambiţie nu se poate. Mâine voi avea o şedinţă dură cu ei pentru că altfel vor avea probleme mari. Sancţiunile se vor aplica conform regulamentului nostru”. Legat de următoarea perioadă, în care Unirea nu va juca două etape, oficialul câmpinean a ţinut să precizeze că, “vom avea 2-3 meciuri de pregătire cu echipe care stau la fel ca noi şi sper să ne redresăm. Sigur, obiectivul este locul 7 dar nu-mi convine atitudinea jucătorilor. Eu am spus la începutul campionatului că vreau să umplu stadionul dar cum să vină lumea dacă văd nişte “mortăciuni” pe teren. Eu spun că am de a face cu fotbalişti maturi, care au ceva experienţă şi le cer în primul rând determinare. Nu se poate, jucători ca Şandru şi Catană sunt sub orice critică la această oră”.