marți, 10 septembrie 2019

Daniel schimbă macazul!


Prezență remarcabilă în fotbalul câmpinean și nu numai, Daniel Ciobotaru a ales acum, la început de stagiune, o nouă provocare. La 32 de ani, după ce în ultimele sezoane a evoluat pe prima scenă fotbalistică a județului, la A.F.C. Brebu, experimentatul fotbalist câmpinean a preferat să-și încheie cariera la gruparea C.S. Cornu 2. Cum era și firesc, despărțirea de colegii săi de la Brebu a fost una emoțională, acesta declarând următoarele: “Astăzi, îmi iau rămas bun de la clubul care m-a crescut și de la omul care mi-a influențat cel mai mult cariera profesională. Pe această cale vreau să le mulțumesc tuturor celor care fac parte din clubul A.F.C. Brebu și în special lui Ionuț Săcuiu, căruia am să-i fiu mereu recunoscător.  El m-a adus la echipă. Las în spate un grup frumos de prieteni. Sunt mândru că am făcut parte în toți acești ani din acest frumos proiect, demn de luat exemplu. Le urez foștilor mei colegi multă baftă în continuare”. Așteptat la noua sa echipă, unde se va întâlni cu o serie de prieteni mai vechi, Daniel a ținut să precizeze: “C.S. Cornu 2 reprezintă pentru mine o nouă provocare, unde voi face tot posibilul să mă ridic la așteptările conducerii. Sunt nerăbdător să mă bat pentru a câștiga campionatul. Mulțumesc prietenilor mei de la Cornu, în special lui Radu Buștiuc și Iulian Budileanu. Sper să facem o figură frumoasă și de ce nu, să promovăm an de an. Aștept cu nerăbdare meciul de duminică, cu Măgureni”.