joi, 20 iunie 2019

Mugurel Negreanu: “Regretul este enorm mai ales că mă despart de niște jucători de mare caracter”


După ce a abandonat activitatea de jucător, la începutul campionatului trecut Mugurel a optat pentru profesia de antrenor, aflându-se ca “principal” la gruparea de Liga B, A.S. Muntenii Câmpina. Privit cu neîncredere de către mulți, acesta a reușit o promovare în pas de defilare cu echipa prezidată de Gery Dinică, demonstrând reale calități pentru o profesie așa de complexă. De altfel, tânărul tehnician câmpinean urmează și cursurile școlii de antrenori pentru obținerea Licenţei UEFA "C".
-Regreți vreun moment că din iarbă ai trecut la comanda unei bănci tehnice?
-Nu. Consider că sunt două activități diferite. Cea de fotbalist în opinia mea este puțin mai complexă iar cea de antrenor devine pe zi ce trece foarte interesantă și presupune să ai o serie de calități, total diferite ca atunci când ești jucător. Responsabilitatea este mult mai mare.
-Care a fost secretul acestei promovări?
-Ce pot să spun? Seriozitatea și forța de grup. Ne-am dorit să nu păcălim fotbalul și am reușit. Eu fiind atacant de meserie am încercat să imprim un spirit de luptă ofensiv care s-a materializat și în clasament la capitolul goluri înscrise. 
-Și totuși în calitate de antrenor deja ai fost trimis de două ori în tribună. Cum comentezi acest fapt?
-Se întâmplă să mai ai și astfel de ieșiri datorate în primul rând greșelilor mari de arbitraj. 
-Care au fost cele mai grele momente cu care te-ai confruntat de-alungul ediției de campionat care recent s-a incheiat?
-În primul rând am plecat la drum cu o echipă aproape desființată. Nu aveam buget, nu aveam jucători. A trebuit să ridic toate “antenele” mele ca să încropesc un lot, să aduc jucători de caracter. În plus a fost destul de dificil să mă descurc singur. De la transportul echipamentului până la completarea facturilor, foilor de arbitraj precum și alte lucruri necesare bunului mers al activității echipei. Să nu se uite că jucătorii nu puteau veni nici măcar la un antrenament săptămânal iar de foarte multe ori, din cauza serviciului absentau de la meciuri. Așadar, pot să spun că probleme au fost în permanență.
-Și o ultimă întrebare. Ce l-a determinat pe Mugurel Negreanu să renunțe la A.S. Muntenii Câmpina și unde îl vor purta pașii în viitor?
-Regretul este enorm, mai ales pentru munca pe care am depus-o și pentru faptul că mă despart de niște jucători de mare caracter. Din păcate, fără susținere și sprijin material este foarte greu să duci o astfel de muncă mai departe și am luat hotărârea să merg la o altă echipă care va activa pe prima scenă fotbalistică a județului nostru. Este vorba de formația Petrolul Băicoi care m-a ofertat de curând iar alături de mine vor mai veni 3-4 din jucători. Este normal, vor face un pas mare înainte în cariera lor sportivă.