marți, 19 martie 2019

Ionuț Pop se întoarce!


Înainte de obișnuita încălzire premergătoare meciului dintre formațiile A.S. Muntenii Câmpina și C.S. Şirna Varnița, pe gazon și-a făcut apariția și Ionuț Pop, unul dintre portarii gazdelor care în toamnă a fost nevoit să părăsească echipa pentru un job în afara țării. Reîntors de curând după această “aventură” pe care mulți tineri din România sunt tentați să-i dea curs, cum era și firesc Ionuț s-a alăturat foștilor săi colegi declarând următoarele: “Mă întorc după o experiență de șase luni petrecută în Belgia și evident dragostea mea pentru fotbal a rămas aceași. De aceea vreau să rezolv cât mai repede toate formalitățile de legitimare și apoi să mă apuc de treabă. În perioada când am fost plecat, am urmărit în permanență evoluția echipei și pot spune că în linii mari sunt la curent cu tot ce s-a întâmplat”. Întrebat despre planuri de viitor, acesta a precizat că, “mă bucur că am găsit același colectiv unit, aceiași băieți de caracter care iată, au făcut până acum un lucru extraordinar în contextul în care A.S. Muntenii conduce detașat seria Ligii B Prahova, seria Sud. Eu sper să ajut echipa, să fiu util în teren ori de câte ori se va apela la mine și bineînțeles, prin muncă și seriozitate să ne menținem acolo sus, adică să reușim o promovare pe care cu toții o merităm”.