marți, 26 februarie 2019

5 minute ... Ionuț Strat


Unul dintre atacanții veritabili ai formației conduse de pe margine de către antrenorul Mugurel Negreanu este Ionuț Strat. De profesie polițist în viața de zi cu zi dar pe gazon un autentic vârf de atac, cu cele 6 goluri înscrise în prima parte a campionatului, lui Ionuț îi revine sarcina să “spargă” în continuare apărările adverse.
-Așadar se încheie un ciclu de pregătire în care echipa s-a aflat în așa-zisa fază a acumulărilor. Cum ai simțit această perioadă?
-Eu spun că a fost o perioadă foarte utilă. Am avut de câștigat la capitolul omogenitate, la consolidarea relațiilor de joc și mai mult, s-a încercat cooptarea unor noi jucători care au dorit să evolueze sub culorile echipei noastre. Deci jocul merge, ajungem în fața porții însă ratăm foarte mult.
-Pentru mulți, faptul că după stagiunea de toamnă, A.S. Muntenii ocupă prima poziție a fost o adevărată surpriză. Este adevărat?
-Având în vedere că după terminarea campionatului trecut a plutit o oarecare incertitudine cu privire la continuarea activității clubului chiar putem vorbi de o surpriză plăcută. A contribuit mult faptul că a fost un nucleu de 9-10 jucători la care s-au adăugat câțiva jucători talentați și astfel am devenit o formație frumoasă care joacă un fotbal frumos, un fotbal plăcut ochiului. Deci a contat foarte mult relațiile de joc care s-au cristalizat meci de meci.
-Ce implică pentru tine faptul că ai rămas singurul vârf de lance după ce s-a renunțat la serviciile lui Bogdan Nedelcu?
-Este adevărat dar nu mă simt singur în compartimentul ofensiv. Pe lângă un Duricu, Tandalache, lângă mine au venit câțiva tineri talentați și împreună trebuie să continuăm parcursul bun din sezonul trecut. În privința mea pot să spun că iau totul în serios. Am o vârstă și vin de plăcere. Mai mult, pun mult suflet în tot ceea ce fac și credeți-mă că nu vreau să păcălesc pe nimeni. Îmi doresc să ajut cât pot de mult și consider că important este ca să câștige echipa, nu cine marchează.
-Cum vezi viitorul sezon? Aveți o adversară redutabilă, A.S. Tufeni, chiar dacă se află la 7 lungimi în spatele vostru?
-Sincer, nu știu dacă au mai făcut achiziții dar știu că în meciul direct i-am dominat copios pe cei din Tufeni, meci pe care puteam să-l câștigăm la 3-4 goluri diferență și nu se supăra nimeni. Acum, fiecare își dorește mai mult, sunt o echipă bună privind rezultatele din clasament deci nu este de neglijat. Evident, noi încercăm să câștigăm fiecare meci. Suntem conștienți că toate echipele se vor mobiliza împotriva noastră, lucru normal de altfel.
-Un mesaj pentru iubitorii de fotbal câmpineni care la fiecare meci sunt alături de voi?
-Îi asigur că împreună cu colegii mei ne dorim să le facem duminicile cât mai frumoase, să se bucure de fotbal chiar dacă la Câmpina acesta se practică numai la acest nivel.