marți, 9 octombrie 2018

Luptă strânsă între Alex și Aurel!


Cu 22 de goluri înscrise, A.S. Muntenii Câmpina deține fotoliul de lider și la capitolul eficiență, având cea mai productivă linie de atac a seriei Sud, Liga B Prahova, din acest moment. Cu o medie remarcabilă de aproape 4 goluri pe meci, fapt datorat și antrenorului Mugurel Negreanu, cel  care nu cu mult timp în urmă din postura de atacant a fost îndrăgostit de goluri, câmpinenii alcătuiesc un team ofensiv în care Alex Duricu și Aurel Tandalache conduc la acest capitol. Primul, cu 7 goluri la activ are un început foarte bun de sezon, fiind meci de meci în “atenția” defensivelor adverse.
Despre acest start fulminant, Alex (foto) a spus că, “mă bucur că numele meu figurează pe lista marcatorilor. Am început mai bine ca în precedentul campionat și cred că totul se datorează atmosferei foarte bune din cadrul lotului. Evident, îmi doresc să ajut cât pot mai bine echipa și ar fi un lucru notabil ca să terminăm acest tur neinvinși.” 

Cu un gol mai puțin, urmează Aurel Tandalache (foto), un jucător sosit la începutul campionatului care s-a încadrat perfect în angrenajul echipei câmpinene. Legat de cele 6 reușite ale sale, acesta ne-a declarat: ”Pentru mine este un motiv de bucurie că prin aceste goluri am reușit să ne impunem în acest debut de sezon. Nu pot să omit și meritul colegilor mei la aceste realizări și în continuare suntem încrezători în forțele noastre. Important este să tratăm cu seriozitate fiecare meci.” Cum golurile fac parte din spectacol, iubitorii de fotbal câmpineni își pun mari speranțe ca acest apetit ofensiv al formației prezidate de Gery Dinică să continuie pe aceași linie. Primul prilej pentru a-și vedea din nou la lucru favoriții este chiar în acest weekend, mai precis în meciul de duminică contra fotbaliștilor de la C.S. Brazi Popești.