sâmbătă, 18 noiembrie 2017

Nae, un campion al ratărilor!

A.F.C. Băneşti – A.F.C. Brebu 3-0 (1-0)
Superiori în primul rând la capitolul posesie, fotbaliștii gazdă și-au făcut viață ușoară având în față o defensivă adversă aflată într-o zi foarte slabă. Rând pe rând, Soreanu, Roșu dar mai ales Nae (foto) au irosit bune oportunități de a înscrie. De menționat că ultimul s-a aflat în prima repriză de trei ori singur cu portarul reușind numai odată să perforeze plasa porții lui Bucuroiu (`21). Începutul mitanului secund l-a avut din nou în prim plan pe același Nae (`47) care blocat de portar a reușit în extremis o pasă înapoi pentru Nicolae, acesta având de îndeplinit o simplă formalitate. La 2-0, poate și mulțumiți de rezultat, elevii lui Marius Vișan au luat piciorul de pe accelerație și aspectul jocului a fost unul echilibrat, fără mari ocazii la cele două porți. Și totuși, când nimeni nu s-a mai așteptat, în minutele de prelungire, Jipa a mărit diferența cu un șut pe jos, fără speranțe pentru Bucuroiu.
A.F.C. Bănești: Iscru – Duca, Neagu, Gânju (cpt.), Soreanu, Popa, Ilioiu, Roșu, Socet, Niculae, Nae. Au mai jucat: Ariciu, Jipa, Lupu, Dumitrascu.
Antrenor: Marius Vișan
A.F.C. Brebu: Bucuroiu - Stoica, Marcu, R. George, Budileanu, Bunea (cpt.), Pancovici, Alecu, Drăgan, Marica, Dumitru. Au mai fost folosiți: Ciobotaru, Plumb, C. Rada
Antrenor:Robert Săvulescu.
In următoarea etapă, pupilii lui Aurel Covrig se vor deplasa pe terenul formației C.S. Cornu iar Cătălin Tănase și jucătorii săi vor primi vizita echipei Petrolistul Boldești.

Declaraţii după meci:
Marius Vișan (antrenor A.F.C. Bănești):
“Astazi a fost un joc dominat clar de echipa mea. Ne-a interesat foarte mult să câștigăm acest joc. Adversarii noștri au fost periculoși în puține momente. Echipa este pe un trend ascendent. Începem să ne apropiem de pretențiile pe care le avem de la jucătorii noștri. Am avut și perioade mai slabe și în vacanță în mod sigur vom cauta să îndreptăm ce am greșit”

Aurel Covrig (președinte A.F.C. Bănești):
“Un meci pe care l-am controlat cap – coadă. Dacă eram mai atenți diferența putea fi mai mare. Și când afirm acest lucru, mă gândesc numai la ocaziile lui Nae. Noi am pregătit cu atenție acest meci și mă bucur că am câștigat. Echipa este în creștere și îmi pare rău că se termină turul acestui campionat. Dacă jucăm tot așa, la Cornu nu avem cum să pierdem”

Robert Săvulescu (A.F.C. Brebu)

“A fost un joc în care consider că a câștigat echipa cea mai bună. Am avut și multe absențe și când afirm acest lucru mă gândesc în primul rând la Stănulescu, Zaibert și Baciu. În aceste condiții te aștepți la orice când apelezi la improvizații. Acum ne gândim cu toții la ultima apariție din acest sezon în fața propriilor suporteri, atunci când vom întâlni formația Petrolistul Boldești. Până acum am câștigat toate jocurile de acasă și sper să obținem un nou succes în contul nostru”

Cătălin Tănase (președinte A.F.C. Brebu):

“S-a văzut în jocul nostru cele trei absențe de marcă, adică Stănulescu, Zaibert și Baciu. Per ansamblu o victorie meritată a gazdelor. Nu am ce să reproșez arbitrajului. Acum toată atenția noastră se îndreaptă spre meciul de sâmbăta viitoare, atunci când vom întâlni pe teren propriu formația Petrolistul Boldești. Cu toți ne dorim o continuitate a jocurilor bune pe care le-am făcut în acest sezon la Brebu, în care am reușit numai victorii”