duminică, 1 octombrie 2017

Recital Ovi

A.S. Muntenia Blejoi - Sportul Câmpina 0-7 (0-1)

“Îţi promitem victoria, şi mâine, şi cu muntenii” era declaraţia lui Ovi Constantin (foto) adresată lui Mara Ciobotaru înaintea meciului de la Blejoi. Privind rezultatul şi evoluţia talentatului jucător câmpinean de la Sportul, se poate spune că jumătate din promisiune deja a fost respectată. Aşadar, în zi de graţie, acesta a deschis balul printr-un gol care a făcut diferenţa până la pauză. Mai mult, în mitanul secund a mai scuturat încă de două ori plasa porţii adverse, aşa cum au mai făcut-o şi colegii lui, Sichim (de două ori), Pantilie şi Jantea. La final, “eroul” acestui joc ne-a declarat: ”Am controlat ostilităţile de la un capăt la altul într-un meci desfăşurat într-o singură direcţie. Am tratat cu seriozitate această partidă şi sunt mulţumit că prin cele trei reuşite ale mele am contribuit la această victorie categorică. Ne bucură rezultatul şi consider că ne aflăm pe o linie ascendentă.” Întrebat ce aşteaptă de la “derbiul” câmpinean, contra celor de la A.S. Muntenii, acesta a spus că, “abia aştept această confruntare în care eu şi colegii mei ne dorim victoria. Sper într-un joc frumos, plăcut ochiului, la care spectatorii să fie prezenţi în număr cât mai mare. Evident, îmi doresc să înscriu din nou”. În meciul de la Blejoi, Sportul a început cu: A. Negreanu – Biro (cpt), Basma, R. Coman, Neagu, Rădulescu, Voicu , Jantea, O. Constantin, Pantilie, Ţigănuş. Au mai jucat : A. Coman, Sichim, Cismaru. În următoarea etapă, Biro şi colegii lui vor primi vizita formaţiei A.S. Muntenii Câmpina pe stadionul “Rafinăria”, duminica viitoare, ora 11:00. Din păcate, într-un fotbal sărac pe care Câmpina nu-l merită, ţinând cont în primul rând de tradiţie, această întâlnire poate fi considerată una a ambiţiilor la care iubitorii de fotbal câmpineni (atâţia câţi au mai rămas) sunt invitaţi în număr cât mai mare.