miercuri, 27 februarie 2013

Robert Săvulescu: “Facem tot ce depinde de noi să nu îi dezamăgim”

Aflată de ceva timp într-un con de umbră, formaţia A.F.C. Brebu ocupă la această oră un loc situat în subsolul clasamentului Ligii A Prahova. Evident, această situaţie nu convine conducerii clubului, care în această pauză competiţională a încercat să ia măsurile care se impun. Misiunea de a revitaliza jocul echipei brebene revine antrenorului Robert Săvulescu, care cu multă amabilitate ne-a acordat un scurt interviu.

-Aşadar, din nou în faţa unui sezon de Liga A Prahova…
-Sigur, ca de fiecare dată aşteptăm cu nerăbdare un nou început. Se anunţă un sezon destul de puternic, mult mai animat comparativ cu ce se întâmplă, dacă privim în Liga a III-a naţională. În opinia mea, Liga A Prahova este divizată în trei părţi, datorită condiţiilor materiale existente la această oră. Prima, alcătuită din 4 echipe cu bani, urmează 10 echipe care se luptă să reziste în plan financiar şi câteva echipe care nu au bani deloc. 
-Echipa dumneavoastră din ce categorie face parte?
-Suntem în partea de mijloc.
-Practic, după întâlnirea de la începutul anului, la care a participat şi primarul Adrian Ungureanu, clubul şi-a schimbat oarecum strategia. Este adevărat?
-Da. În urma discuţiilor purtate, s-a stabilit ca jucătorii echipei să fie din zona comunei Brebu. Noi am încercat în această pauză competiţională să aducem o serie de fotbalişti care să se ridice la nivelul valoric al Ligii A Prahova, dar din păcate, cei pe care i-am dorit, nu erau disponibili. Avem stabilit un buget de 450 milioane lei.
-Ce a însemnat această pauză competiţională pentru A.F.C. Brebu?
-Multe meciuri amicale. Spre regretul meu, nu am putut să-mi formez o părere despre un “11” de bază, deoarece, nu am avut mereu prezenţi aceiaşi jucători. Pot spune că stăm bine la capitolul fizic, dar din punct de vedere tehnic, ca de altfel multe echipe din zona noastră, nu am putut să ne exprimăm datorită suprafeţelor de joc necorespunzătoare din această perioadă.
-Vă bazaţi pe o pleiadă de jucători tineri. Ce aşteptaţi de la aceştia? Daţi-ne câteva nume.
-Sper că prin tinereţea şi dorinţa lor de afirmare, aceştia să suplinească experienţa acelor jucători care s-au perindat în sezoanele trecute pe la gruparea noastră. Am încredere în ei şi sper că prin muncă şi seriozitate, aceştia să reprezinte viitorul echipei. Este cazul lui: Badea, Corneanu, Bucura, Rada …
-Ce le transmiteţi acum, la debut de sezon, iubitorilor de fotbal din Brebu?
-Facem tot ce depinde de noi să nu îi dezamăgim. Pentru noi, dacă se poate spune aşa, este un moment de răscruce şi dorim să fie alături de noi. Avem o echipă tânără, cu mulţi jucători localnici, fapt ce ar trebui să atragă privirile tuturor iubitorilor de fotbal din Brebu.