joi, 21 februarie 2013

Încotro se îndreaptă Unirea?

Rezultatele negative ale Unirii, înregistrate în ultima perioadă de timp, ridică o serie de semne de întrebare, la care fanii acestei echipe aşteaptă un răspuns. Pentru a evita o serie de speculaţii, am încercat să aflăm punctul de vedere al “principalului”, Florin Stăncioiu (foto), acesta declarând următoarele: “Trecem printr-o perioadă mai dificilă, cauzele fiind mai multe. În primul rând, nu are rost să ne ascundem, iar există întârzieri la plata salariilor. Apoi, faptul că nu am făcut un cantonament a avut un efect negativ. Nu am avut posibilitatea ca măcar 7 zile să pot deplasa lotul undeva, să fac 2-3 antrenamente pe zi. Noi am făcut numai unul singur pe zi, şi acela în spatele porţilor. Pur şi simplu nu ai unde. În plus, acum ne confruntăm şi cu câteva accidentări. Văd că jucătorul Camara întârzie să vină şi este clar că nu am nici un atacant de meserie, iar jocul nu poţi să-l păcăleşti în aceste condiţii”. Întrebat despre ce va urma, Stăncioiu a spus că, “mâine o să avem o şedinţă la care, l-am convocat pe preşedintele clubului. S-au strâns prea multe probleme şi doresc să punem cărţile pe masă, cum se zice, să vedem ce este de făcut. Să ni se spună clar ce se poate face, ca să dispară incertitudinele existente în acest moment”.