miercuri, 13 februarie 2013

Edi revine la fotbal


Un jucător care în ultima perioadă de timp a “dispărut” din peisajul fotbalistic, este Edi Ţigănuş. Practic, acesta nu a bifat nici un minut din perioada de pregătire pe care colegii săi de la C.S. Cornu o traversează de ceva timp. Contactat telefonic, cunoscutul mijlocaş cornean ne-a declarat: ”Singurul motiv care m-a ţinut departe de fotbal în ultimul timp a fost o sesiune de examene, de care am scăpat zilele trecute. În mod sigur, de acum voi reveni alături de colegii mei şi împreună trebuie să pregătim cu mare atenţie sezonul care urmează. Chiar duminică am posibilitatea să “debutez” în amicalul cu C.S. Băneşti”. Legat de obiectivul pe care C.S. Connu şi l-a fixat la început de campionat, acesta a spus: “Este adevărat că am pierdut puncte preţioase în tur şi cauze pot fi mai multe. Nu este o scuză, dar contigentul venit de la Unirea, în care mă numărăm şi eu, obişnuit cu stilul de joc din Liga A Prahova, nu a mai dat în câteva rânduri randamentul scontat. A mai fost şi starea precară a multor terenuri de joc şi de ce nu, un prea mare optimism dat de faptul că veneam dintr-un eşalon superior. Acum nici nu se pune problema că vom abandona gândul promovării. Cele şase puncte care ne despart de primul loc pot fi uşor recuperate cu condiţia ca toată echipa să funcţioneze la parametri maximi”.