duminică, 17 februarie 2013

C.S. Cornu - C.S. Băneşti 1-2

Cu două săptămâni înainte de startul sezonului de primăvară, fotbaliştii corneni au avut parte de un nou amical, disputat de această dată în faţa proprilor suporteri. Conduşi fiind după prima repriză, atunci când au ratat un penalti (`35) prin Radu Burlacu, cornenii au reuşit să egaleze prin Alexandru Vane (foto), cu un şut expediat de la 16 metri. În urma unei erori de marcaj (`75), gazdele au primit un nou gol, cel care în final a asigurat victoria echipei oaspete. Pentru antrenorul Andrei Ionescu, acest joc a fost o repetiţie utilă, edificându-se asupra potenţialului echipei. Totodată, acesta şi-a conturat un prim ”11” cu care va ataca în prima fază, jocul de Cupă, contra formaţiei Carpaţi Sinaia.
C.S. Cornu a avut următoarea distribuţie: Antal – Gratie, R. George, Basma, A. Stoica - Ungureanu, Grigore, Fl. Stoica, R. Burlacu - Băjenaru, A. Vane. Au mai jucat: Flaider, Mitrea, Duţă, Constantinescu, Dobroiu, Coman, Cârstei.
Antrenor: Andrei Ionescu

Declaraţii după meci:

Mărgărit “Mara”Ciobotaru (manager C.S. Cornu):
“Un meci disputat într-un deplin fair play, în care nu am fost cu nimic mai prejos decât adversarii noştri. Am avut şi un penalti ratat, ei au avut o bară, dar pot să spun că noi am avut ocazii mult mai multe”


Andrei Ionescu (antrenor C.S. Cornu):
“A fost un meci bun făcut de noi. Au existat momente bune de joc, şi de o parte şi de alta, bineînţeles, atât cât s-a putut juca pe un teren acoperit de zăpadă. Singura nemulţumire pe care o am, este golul doi, pe care l-am primit foarte uşor, lipsă de marcaj la o fază fixă. Ţinând cont că am ratat şi un penalti, şi câteva ocazii care i-au avut în prim plan pe Duţă şi Vane, puteam termina la egalitate acest meci”.