marți, 18 decembrie 2012

Virgil Guran: ”Lumea mă judecă greşit”

Petrecerea organizată la finele săptămânii trecute, de către conducerea clubului C.S. Băneşti, s-a bucurat de prezenţa mai multor invitaţi de marcă, Virgil Guran, fiind unul dintre aceştia.

-Aşadar, Virgil Guran în fieful echipei C.S. Băneşti ?!
-Da, aşa este. Am acceptat cu plăcere această invitaţie. Pentru mine, Băneştiul a însemnat ceva deosebit şi din punct de vedere fotbalistic, unde am fost în urmă cu 10 ani. Aici este o echipă de oameni deosebiţi. Mă leagă amintiri frumoase.
-Acum sunteţi la C.S.M. Câmpina. Nu cu mulţi ani în urmă aţi afirmat că echipa din Băneşti bate C.S.M. –ul pe oriunde o prinde. Greşim?
-Nu. Din păcate pentru noi de multe ori am avut probleme cu Băneştiul. Dacă luăm statistic, ne-au bătut de mai multe ori de cât am reuşit noi. Asta este realitatea şi pentru asta îi respectăm. Este o echipă de luptători şi au demonstrat acest lucru.
-În vară, multă lume a spus că aţi încurcat ”iţele” în fotbalul câmpinean, prin mutările pe care aţi încercat să le faceţi. Ştiţi la ce mă refer. Cum comentaţi ce s-a întâmplat atunci?  
-Lumea mă judecă greşit cu toate că este atipic, eu întotdeauna mi-am apărat şansele cu echipa mea în mod corect şi cred în continuare că în Câmpina trebuie să ne unim. Eu nu pot să spun că voi muri pentru o astfel de cauză, nu mă pot compara cu Mihai Viteazul, nici vorbă de aşa ceva, dar cred în continure că fotbalul câmpinean trebuie să se unească, să facem o mare echipă. Este adevărat că de multe ori, în România, trebuie să foloseşti aceste apanaje ale puterii pentru a convinge oamenii, care din interese personale nu vor să realizeze un interes general. C.S.M.-ul şi Unirea trebuie să se unească, poate chiar sub denumirea de C.S.M. - Unirea Câmpina şi să ajungă în Liga a II-a naţională.
-Mai concret. Iată că alegerile au trecut, şi dumneavoastră, politic vorbind, se spune că puteţi face ca această fuziune să se realizeze în această iarnă. Este adevărat?
-Nu. În primul rând nu se poate acum pentru că din punct de vedere statutar, în intersezon nu permite regulamentul. În al doilea rând, sincer să fiu, trebuie şi C.S.M. – ul să demonstreze că are forţă să intre în Liga a III-a naţională şi să încercăm această construcţie începând din vară. Deci, eu doresc acest lucru, dacă pot să influenţez prin ceea ce reprezint în momentul de faţă, voi face acest lucru. Chiar dacă unii spun că este bine sau nu, eu vă spun că sigur este bine. Decât să ne împărţim forţele, să ne batem între noi, să ne duşmănim, să se cheltuiască bani în ambele părţi chiar şi Primăria să nu ştie pe cine să sprijine, mai bine alegem această variantă. Trebuie să facem un lucru frumos, aici la Câmpina, începând de la baze sportive până la anumite performanţe.
-Până acum aţi avut discuţii pe această temă cu cei care finanţează Unirea Câmpina?
-Nu. Nu am avut o calitate oficială dar o să încerc să discut. V-am spus, ideea mea este de unitate, de înţelegere. Dacă nu suntem împreună toţi, nu o să reuşim nimic.
-În perspectiva unei singure echipe a Câmpinei, Adrian Nistoroiu, colegul dumneavoastră cu care finanţaţi C.S.M. – ul, ce rol va juca?
-În funcţie de banii care o să vină, va trebui să aibă un rol important. El investeşte mult în fotbal şi eu spun că trebuie să respectăm astfel de oameni. Este un băiat deosebit, un băiat de caracter, care se pricepe la fotbal.
-Ce va însemna pentru iubitorii de fotbal câmpineni două echipe. Mai precis, formaţia Fortuna Brazi, care are şanse mari ca nu peste mult timp să evolueze pe stadionul „Poiana” şi această unică echipă a Câmpinei?
-Cred că va fi un lucru bun. Vom avea două grupări fotbalistice puternice. Nu ştiu dacă domnul Radu Călin, patronul Fortunei, doreşte să facem împreună o singură echipă. Ar fi ceva deosebit dacă ar intra şi dânsul alături noi. Atunci nu ne vom mai gândi la Liga a II-a, ci la Liga I. Eu am un rol bine definit în a uni oamenii. Sincer, vom avea discuţii şi cu domnul Radu Călin.
-Şi o ultimă întrebare. Veţi putea fi prezent în continuare pe stadion, la fiecare sfârşit de săptămână?
-Desigur. Eu am program la Parlament de luni până joi, după care am teritoriu.