vineri, 26 octombrie 2012

Unirea Câmpina este pe podium

La finalul partidei Unirea Câmpina – Girom Albota, antrenorii celor două echipe, au apărut în faţa mass-media, fiecare spunându-şi punctul de vedere cu privire la jocul recent încheiat.
Florin Stăncioiu (Unirea Câmpina):
“Iată-ne ajunşi pe locul trei. La început poate nu m-aţi crezut dar eu am fixat un astfel de obiectiv îndrăzneţ pentru că ştiam ce lot am. La jocul de astăzi, sunt fericit pentru cele trei puncte dar sunt nemulţumit pentru că unii jucători nu înţeleg că la fotbal trebuie să faci efort maxim de fiecare dată. Aşa se întâmplă, când joci cu o echipă cotată mai slab, jucătorii nu se concentrează şi joacă aşa cum au făcut-o în prima repriză. La pauză am reglat această problemă, de ce să nu recunosc, puţin mai dur cu ei, iar rezultatul s-a văzut în repriza a doua când în zece minute am marcat două goluri şi mai puteam marca încă pe atât. Ne aşteaptă o săptămână dificilă, şi un joc vineri la Piteşti, cu o echipă bună. Noi nu putem conta pe Lungu şi Stăncescu, care sunt suspendaţi pentru acest meci. Mergem la Piteşti cu un singur gând, acela al victoriei”.
Valentin Nedelea (Girom Albota):
“Îmi felicit echipa pentru devotamentul şi dăruirea cu care a jucat şi dacă reuşeam să înscriem din penalti, cred că rezultatul era cu totul altul. Însă am avut ghinion, aşa cum s-a întâmplat şi la Conpet. În prima repriză mi-a plăcut cum fotbaliştii noştri s-au achitat de sarcini dar în primele minute din repriza secundă am luat două goluri pe greşeli individuale şi cred că atunci s-a scris istoria. Având în vedere că nu mai retrogradează nici o echipă din seria noastră, din iarnă intenţionăm să mai completăm lotul cu jucători tineri, să-i creştem pentru campionatul următor”.