luni, 15 octombrie 2012

Octavian Gânju: ”Medicii mi-au prezis o aşteptare de 3-4 luni”

Printre spectatorii meciului disputat sâmbătă după amiază, C.S.M. Câmpina – A.F.C. Brebu, în tribunele stadionului „Rafinăria” s-a aflat şi Octavian Gânju, cunoscutul fundaş câmpinean, cel care nu cu mult timp în urmă a suferit o accidentare gravă în timpul unui turneu disputat în Turcia.
-Derulând puţin filmul evenimentelor, cum s-a produs această accidentare nedorită?
-Da. În cel de al doilea joc, contra echipei ţării gazdă, la un duel cu un adversar am ridicat piciorul drept în sus iar în momentul când l-am pus pe pământ am simţit o durere. M-am ridicat, am început să alerg uşor şi am intrat din nou în teren, dar imediat am simţit aceaşi durere după care am părăsit terenul pe targă, fiind transportat la spital. Diagnosticul a fost clar: ruptură de ligamente încrucişate.
-Ce s-a întâmplat în continuare?
-Sub influenţa calmantelor am revenit în ţară şi pe 2 octombrie am suferit o intervenţie chirurgicală într-o clinică din Bucureşti. După cum aţi putut observa, mă deplasez destul de greu în această perioadă în care am început şi un proces de recuperare.
-Când te vedem din nou pe gazon?
-Medicii mi-au prezis o aşteptare de 3-4 luni, aşa că de abia la primăvară îmi voi relua antrenamentele.
-În această perioadă dificilă de până acum, pe cine ai simţit cel mai aproape de tine?
-Virgil Guran şi Adrian Nistoroiu au fost mereu lângă mine şi pe această cale vreau să le mulţumesc din nou. Deasemenea şi colegii mei de la club m-au încurajat în permanenţă să depăşesc cât mai repede aceste momente grele prin care trec.
-Apropo, văd că şi în aceste condiţii nu rezişti să stai acasă şi eşti în tribună alături de colegii tăi ...
-Aveţi dreptate. Şi acasă şi în deplasare încerc să fiu lângă ei. Avem o echipă bună şi am convingerea că la finalul campionatului C.S.M. Câmpina va promova.