marți, 2 octombrie 2012

Adrian Nistoroiu: ”Trebuie să ne respectăm între noi”

Pentru mulţi, ”vechiul” C.S.M. reprezintă un proiect eşuat, un proiect în care mulţi iubitori de fotbal câmpineni chiar au crezut în el. La un moment dat a existat intenţia ca această grupare să fie desfiinţată însă venirea în calitate de finanţator alături de Virgil Guran, a cunoscutului om de afaceri, Adrian Nistoroiu a făcut ca corabia câmpineană să meargă înainte. Prezent la meciul Unirea - C.S.M., între două reprize, acesta din urmă, care în campionatul trecut s-a bătut la promovare alături de C.S. Vispeşti Blejoi, a acceptat cu multă amabilitate un scurt interviu pentru iubitorii de fotbal câmpineni.





-De ce aţi ales C.S.M.-ul?
-Am ales această echipă în primul rând pentru Virgil Guran, pentru că mi s-a părut cel mai fair play conducător din fotbalul judeţean. Sincer, eu nu am vrut să mai activez în această ligă judeţeană având antecedentele cu echipa de anul trecut dar am început în vară, împreună, acel proiect de la Conpet care a picat. Am hotărât totuşi să nu ne retragem din fotbal. Avem un lot „bunicel” spun eu şi vrem să continuăm.
-Nu este nici un secret, în cazul C.S.M.-ului, în campionatul trecut a existat o lipsă de comunicare care se pare că încă persistă. Practic, iubitorii de fotbal din Câmpina ştiu prea puţine lucruri în acest moment despre noua dumneavoastră echipă. Sunteţi de acord cu o astfel de politică care s-a practicat până acum? Adică lipsă declaraţii oficiale, site abandonat, teama jucătorilor de a vorbi în relaţii cu mass media ...
-Nu mi se pare normal să se întâmple aşa dar eu cred că această lipsă de comunicare a apărut datorită faptului că Virgil a fost angrenat o bună perioadă de timp, aşa cum se ştie, în campanie electorală, adică pe partea politică. În plus, poate nu a avut nici oameni de încredere să-i delege să facă acest oficiu. Eu cel puţin aşa cred. Eu sunt pentru deschidere şi este păcat pentru fotbalul câmpinean să se întâmple aşa ceva.
-Aşadar, cum arată organigrama clubului la vârf în acest moment?
-Preşedinte este Virgil, preşedinte executiv este Dan Tănase şi mai avem încă un delegat care se ocupă de echipă. Finanţarea este simplă. Virgil este cu primele iar eu cu salariile la ce înseamnă jucători veniţi de la Vispeşti sau din alte părţi, cu menţiunea că jucătorii veniţi de la C.S.M. sunt plătiţi tot de Virgil.
-Care este strategia grupării la care activaţi acum?
-Ne-am propus promovarea. Este singurul obiectiv.
-În cazul unui eşec legat de promovare, ce îşi propune C.S.M.-ul să facă în continuare?
-Este prematur să ne gândim de acum la aşa ceva.
-Apropo de această rivalitate care există pe plan fotbalistic în Câmpina. Ce părere aveţi?
-Eu nu sunt aşa. Nu pun pasiune de acest gen. Eu iau fotbalul ca un sport. Este un mod de a te relaxa, de a te distra. In nici un caz nu mi-a plăcut ce s-a întâmplat astăzi. Adică prea multe orgolii. Mi se par orgolii prosteşti. Trebuie să ne respectăm între noi. Atât pe teren cât şi în afara lui.
-Gurile rele spun că nu va trece mult timp şi cele două echipe câmpinene se vor contopi într-una singură. Ar fi posibil un astfel de scenariu?
-Sincer, pentru mine, pentru Câmpina, deşi eu nu locuiesc aici, eu spun că cea mai bună variantă ar fi să se ajungă, să se pună de acord comunitatea. Este păcat să ne irosim banii, timpul şi nervii, mai ales că sunt aceste orgolii locale. Se poate face o fuziune frumoasă din care să rezulte o echipă de Liga a II-a. La mine este un vis mai vechi. Dacă am putea să ne strângem mai mulţi oameni pasionaţi de acest fenomen sunt convins că am putea realiza ceva frumos. Altfel, la nivelul acesta la care ne aflăm acum nu câştigi nimic din fotbal. Pe mine anul trecut echipa m-a costat 200.000 Euro iar anul acesta probabil, 150.000 Euro. Nu credeţi că e cam mult pentru acest nivel să pierzi atâţia bani? Eu încă sper că dacă ne strângem 7-8 oameni care vor cotiza cu o astfel de sumă am putea realiza o echipa frumoasă aici la Câmpina.
-Şi o ultimă întrebare. Aveţi de transmis un mesaj pentru iubitorii de fotbal câmpineni?
-Ce pot să spun? Să rămână fideli fotbalului şi să vină în număr cât mai mare la stadion.