miercuri, 26 septembrie 2012

C.S.O. Plopeni – A.F.C. Brebu 2-1

Meciul disputat ieri după amiază la Plopeni a avut un deznodământ dramatic. După ce timp de 80 de minute jocul a fost la discreţia oaspeţilor, timp în care aceştia au irosit bune oportunităţi de a înscrie, marcând o singură dată prin Vali Bunea (foto), a venit eliminarea portarului Stănulescu, care practic a produs un scurt circuit în angrenajul A.F.C. - ului. În această conjunctură, antrenorul Săvulescu a fost nevoit să introducă între buturi un jucător de câmp, fapt ce a dat posibilitate gazdelor să întoarcă rezultatul. Primul „11” al brebenilor a avut următoarea distribuţie: Stănulescu (cpt) – Zamfir, Savu, G. Radu, Durbac, Niţă, Grigore, Toader, Marcu, Bunea, Motoroiu. Au mai fost folosiţi: D. Ciobotaru şi M. Dragomir. După această înfrângere care după aspectul jocului a fost total nemeritată, Vali Bunea  şi colegii lui se vor deplasa duminică dimineaţa, pe stadionul formaţiei Precizia Breaza.

Declaraţii după meci:
Robert Săvulescu (antrenor A.F.C. Brebu):
”Am întâlnit o formaţie care nu ne-a pus nici un fel de probleme. Am dominat la toate capitolele dar din păcate nu am reuşit să înscriem mai multe goluri. Şi acum mă gândesc la ce ocazii am avut şi cum am trecut pe lângă o victorie pe care am fi meritat-o. Pentru noi urmează patru etape de foc”