duminică, 30 septembrie 2012

Cetatea Coada Izvor - C.S. Cornu 0-1

Creditat derbiul etapei, unde s-au întâlnit ocupantele locurilor 2 şi 4, victoria a revenit oaspeţilor care per ansmablu au ştiut să gestioneze aşa cum trebuie un joc cu asemenea miză. Sigur, a cântărit foarte mult şi experienţa elevilor antrenorului Andrei Ionescu, care au interpretat o partitură care a pus mari probleme jucătorilor gazdă. Localnicii s-au văzut foarte puţin în joc, singura fază totuşi notabilă pentru ei fiind cea din minutul 35, atunci când Bucuroiu şi-a iertat toate păcatele anterioare, apărând un penalti just acordat. A fost un meci la discreţia cornenilor care au irosit câteva ocazii clare de gol prin Vane şi Băjenaru dar nu au mai iertat prin Gratie (`74), şutul acestuia de la 22 de metri nelăsându-i nici o speranţă portarului advers. Echipa corneană a avut următoarea distribuţie: Antal - Coman, Drăgan, Cârstei, Fl. Stoica, Gratie (cpt), Drăgoi, A. Vane, Ungureanu, Țigănuş, R. Burlacu. Au mai jucat: Bucuroiu, Dobroiu, Diaconu, Băjenaru.
Antrenor: Andrei Ionescu
În următoarea etapă, Daniel Drăgoi (foto) şi colegii lui vor primi vizita formaţiei C.S. Valea Doftanei într-un joc programat la finele săptămânii viitoare.

Declaraţii după meci
Andrei Ionescu (antrenor C.S. Cornu):
”Sunt bucuros că elevii mei au reuşit un joc aşa cum ne-am propus. S-au respectat indicaţiile pe care le-am dat şi iată că rezultatul s-a văzut. În continuare vom trata fiecare meci aşa cum se cuvine şi bineînţeles nu ne dezicem de obiectivul pe care ni l-am propus, acela al promovării”.

Mărgărit „Mara” Ciobotaru (manager C.S. Cornu):
”Chiar dacă din motive obiective nu am putut fi prezent la acest meci, îmi pare bine în primul rând că de această dată portarii noştri au fost la înălţime. Am înţeles că întreaga echipă a făcut un joc bun motiv pentru care îi felicit. În continuare mă aştept la evoluţii şi rezultate din ce în ce mai bune, care la final să însemne realizarea obiectivului cu care am început acest sezon”.