marți, 17 iulie 2012

Un prim contact cu iarba

Printre jucătorii care sâmbăta trecută s-au prezentat la primul antrenament al formaţiei C.S. Băneşti - Urleta s-a aflat şi Mugurel Negreanu (foto), legitimat încă la C.S.M. Câmpina. Se ştie că acesta a suferit în iarnă un accident destul de grav chiar pe terenul de joc, fapt ce l-a îndepărtat de gazon. Recent, după un program intens de recuperare, medicii s-au arătat optimişti în privinţa posibilităţii de a reveni pe gazon. La finalul antrenamentului, Mugurel ne-a declarat: “L-am rugat pe domnul antrenor Opatchi să-mi permită să particip la acest prim antrenament. Practic, am lucrat cot la cot cu ceilalţi jucători şi pot să spun că totul a decurs perfect. Am fost extrem de mulţumit şi acum nu-mi rămâne decât ca în paralel cu şedinţele de antrenament, să continui şi cu cele de recuperare”. Întrebat dacă în condiţiile în care totul decurge normal, la ce echipă şi-ar dori să mai evolueze, Mugurel a spus că, “deocamdată nu mă gândesc la acest lucru. Important este ca încet, încet, să revin cum s-ar spune, la parametri normali şi după aceea mai vedem”