marți, 17 iulie 2012

“Lepă” priveşte înainte

Calităţile şi apreciatele evoluţii sub culorile formaţiei C.S. Băneşti-Urleta au făcut din Andrei Lepădatu (foto), “Lepă” cum îi spun cei apropiaţi, un portar pe care multe echipe şi l-ar dori în lot. La un moment dat şansa lui s-a numit C.S.M. Câmpina însă campionatul petrecut sub comanda lui Ion Burchi nu a fost unul prea strălucit pentru el. Întrebat de ce nu a reuşit să se impună în poarta formaţiei câmpinene, acesta ne-a declarat: “Consider că atâta timp cât am fost folosit eu mi-am făcut datoria. Este adevărat că datorită facultăţii nu am putut să bifez toate antrenamentele dar ca şi viaţa, fotbalul merge înainte”. După experienţa acestui episod numit “C.S.M. Câmpina”, Andrei va trage concluzile care se impun, urmând ca la cei 24 de ani ai săi să privească cu încredere înainte. “În cazul în care nu apare o ofertă convenabilă, atât mie cât şi clubului C. S Băneşti, club de care aparţin în acest moment prin contract, voi reveni alături de foştii mei colegi” a mai adăugat tânărul portar Andrei Lepădatu.