marți, 26 iunie 2012

Mugurel Negreanu: ”Mi se pare o bătaie de joc”

Unul dintre cei mai cunoscuţi fotbalişti câmpineni, ale cărui calităţi au atras şi încântat de multe ori privirile spectatorilor din tribune, este Mugurel Negreanu. Din păcate, în urmă cu câteva luni acesta a suferit un accident foarte grav, pe terenul de fotbal, medicii fiind sceptici în privinţa posibilităţii de a-şi continua cariera de fotbalist.
-În primul rând cum te mai simţi?
-Din punct de vedere fizic mă simt mult mai bine pentru că fac recuperare la clinica “Victor Babeş” din Bucureşti. Problema este că acele inele de la coloană, care sunt deplasate, nu vor mai fi cum au fost. Deci este mai mult vorba despre o ameliorare, medicii spunând că este o chestiune de timp iar în cele din urmă voi ajunge tot la o intervenţie chirurgicală.
-Apropo, atunci ai avut presentimentul că nu trebuia să evoluezi în acel meci de pregătire?
-Cum să nu simţi când urma să jucăm pe un teren impracticabil. Gazonul era îngheţat după care gheaţa s-a topit, apa era foarte rece iar noi nu mai simţeam picioarele. Ştiu că toţi am discutat să nu jucăm acel meci dar cineva nu a fost de acord. Evident, noi ca jucători am fost nevoiţi să intrăm pe gazon. Poate că aşa a fost să fie.
-La momentul respectiv ai declarat în mass media că practic ai fost aproape uitat pe un pat de spital de către conducătorii C.S.M.-ului. Este adevărat?
-Până în momentul când au apărut acele articole în presa judeţeană şi cea centrală, chiar aşa a fost. Atunci mi-au spus că stric imaginea politică a preşedintelui de la C.S.M. care va candida în alegeri. Imediat situaţia s-a schimbat şi am ajuns la Spitalul Militar din Bucureşti şi apoi timp de trei luni mi-au plătit abonamentul la recuperare. După aceea nu mi s-a mai plătit şi nici întrebat de această recuperare pe care trebuie să o fac ani de zile. Asta este, nu am pretenţii.
-Este un caracter dificil Mugurel Negreanu? Te întreb pentru faptul că nu ai fost un jucător statornic. Ai schimbat multe echipe.
-Eu afirm că sunt un caracter corect şi nici un om în lumea asta nu este obligat să stea într-un loc în care oamenii lasă de dorit. Din această cauză am schimbat mai multe echipe. Din cauza unor oameni care vor să te păcălească la bani, care se comportă mizerabil. Uitaţi-vă că la C.S.M. sunt de doi ani de zile, deci nu am stat o jumătate de sezon, şi în nici un caz nu pot fi etichetat ca fiind un caracter dificil. În campionatul trecut am fost golgheter şi am purtat şi banderola de căpitan de echipă dar se pare că totul a fost în zadar.
-Cum ai primit vestea că tu şi colegii tăi sunteţi puşi pe liber, în condiţiile în care C.S.M.-ul se retrage din cursă?
-În cazul meu eram conştient că nu mai aveau nevoie de mine dar pentru ceilalţi colegi din echipă mi se pare o bătaie de joc. Nu este în regulă nici pentru oamenii care veneau la meciuri. S-a făcut imn, site şi acum s-a dus totul de râpă.
-Colegii tăi aveau serviciu s-au erau plătiţi în funcţie de rezultate?
-Fiecare avea un salariu. Primele nu s-au mai dat de un an de zile iar unii dintre băieţi erau şi angajaţi.
-Cum comentezi faptul că dealungul campionatului trecut mulţi dintre colegii tăi de la C.S.M. nu doreau să “iasă” în mass media?
-De teamă. Unii au o situaţie modestă şi poate pentru ei, trei -patru milioane acolo, însemnau ceva.
-În ce direcţie crezi că va evolua fotbalul câmpinean?
-Ce pot să spun? Din punctul meu de vedere, pe o parte a câştigat. Există acum o echipă de liga a III-a naţională. Dar ca o lege a compensaţiei, iată ce se întâmplă cu C.S.M.
-Şi o ultimă întrebare. Ce-ţi propui pentru viitor?
-Firesc, îmi doresc să fiu sănătos şi sper ca oamenii să fie mai buni.