miercuri, 13 martie 2024

Vali Bunea revine în antrenorat! El va continua munca lui Robert Săvulescu



Noul antrenor a lui AFC Brebu este Vali Bunea. Cu un CV remarcabil, ajuns la vârsta de 46 de ani, “Bebiță“, așa cum îi spun prietenii, este și la această oră unul dintre cei mai valoroși mijlocași la creație din Liga A Prahova.

-Cum ai primit vestea numirii tale în această funcție?

-Nu mă așteptam într-un astfel de moment dar am înțeles că Robert i-ar fi spus lui Cătălin Tănase că dacă nu va mai fi, eu să fiu cel ales. Săracul, parcă a presimțit ce se va întâmpla.

-Ce înseamnă pentru tine în acest moment AFC Brebu?

-Este un moment dificil pe care suntem obligați să-l depășim. Acesta este cursul vieții și trebuie să mergem înainte. AFC Brebu este un club serios care se bucură de sprijinul total al primăriei locale ori în aceste condiții jucătorii trebuie să se gândească numai la fotbal.  

-Ești la început de drum. Care este filozofia ta ca antrenor?

-Eu și ca jucător am pus mult accent pe seriozitate și disciplină lucru pe care îl cer acum jucătorilor. Dacă băieții nu sunt concentrați și nu trag în aceași direcție lucrurile nu vor merge bine. Eu sper să fiu bine înțeles.

-Cum se împacă calitatea de jucător cu cea de antrenor?

-Este puțin mai complicat pentru că din teren vezi lucrurile altfel însă eu am experiență în acest sens. Evident, acum responsabilitatea va fi și mai mare.

-Care sunt minusurile echipei? Dar plusurile?

-Ce pot să spun? Stăm cam rău din punct de vedere numeric și cer ca prezența să fie obligatorie. La capitolul plusuri aș remarca o trăsătură exenţială a echipei și anume forța de grup. Sunt jucători care joacă de mult timp împreună ceea ce contează foarte mult în economia unui joc. Chiar în meciul câştigat împotriva Comarnicului au demonstrat acest lucru.

-Un mesaj pentru suporterii acestei echipe?

-Îmi doresc foarte mult ca aceștia să fie în continuare alături de noi. Eu sper să fac ca lucrurile să funcționeze foarte bine iar aceștia să se bucure de fotbalul pe care noi putem să-l oferim. Numai împreună putem să reușim.