duminică, 17 martie 2013

Sebi a renunţat la banderolă


Partida pierdută pe terenul formaţiei C.S. Păuleşti a lăsat un gust amar “căpitanului” de la A.F.C. Brebu, Sebi Stănulescu. Imediat după meci, vizibil supărat, acesta ne-a declarat: “La noi, când apărarea greşeşte, Sebi este vinovat, iar când ceilalţi jucători din atac ratează, nu se vede. De 5-6 etape, eu tot trag semnale dar nimeni nu ia măsuri Eu fac o groază de sacrificii. Fac schimb de tură ca să vin şi la antrenamente, şi la meciuri, iar alţii nu ţin cont de părerile mele. Nu sunt ascultat. Prin urmare, la pauza meciului eu am predat banderola de căpitan. Eu mă rog de jucători, ca să dau numai un exemplu: la o lovitură liberă le-am cerut să fie trei jucători în zid, dar până când colegii mei s-au hotărât, adversarul deja trecuse la execuţie. Am luat multe goluri din faze fixe. I-am rugat să-şi ţină adversarii direcţi, însă nu m-au ascultatat. Dacă ei nu ascultă de mine, dacă sfaturile mele nu sunt bune, atunci să asculte de altul. Lui Savu chiar i-am spus că dacă ia un “galben”, stă cu Măneciu, iar el parcă din ambiţie, în loc să joace simplu, a încasat un cartonaş. Rămâne ca cei din conducere să stabilească un nou căpitan. Aşa nu se mai poate. Eu nu vreau răul echipei, mă zbat, dar degeaba”. Iată un semnal de alarmă care trebuie să dea de gândit.