vineri, 1 martie 2013

Florin Stăncioiu: “Pe Fatai l-am tratat foarte corect”

Ca un făcut, nemulţumirile din cadrul clubului Unirea par să nu se mai termine. După ce jucătorii şi-au primit salariile, totuşi cu întârziere, acum săgeţile îl au ca ţintă pe antrenorul Florin Stăncioiu (foto). Recent, managerul sportiv, Marius Zencenco, a ieşit în mass media, arătându-se nemulţumit de tratamentul pe care Fatai îl are din partea “principalului” câmpinean. Cu privire la acuzele aduse, Stăncioiu a declarat: “Pe mine nu mă interesează certurile lui cu preşedintele Mănescu. Pe Fatai l-am tratat foarte corect. În plus, se aminteşte de anii `90, atunci când Zencenco era la “pitici”. Eu chiar sunt om de fotbal. Mă deranjează, şi chiar vreau să se afle, că la vreo două meciuri de pregătire pe care le-am susţinut de curând în zona Bucureştiului, el a stat în tribună alături de Edi Iordănescu şi Virgil Munteanu, ambii oficiali în cadrul formaţiei Fortuna Brazi, echipă pe care o vom întâlni în prima etapă. Mai departe, în duminica care a trecut, s-a desfăşurat un meci de pregătire a celor de la Brazi, cu echipa Metaloglobus, şi nici măcar nu mi-a dat un telefon, să-mi spună ceva despre adversarii noştri din prima etapă. Asta, în condiţiile în care pretinde că este manager general la Unirea Câmpina. Atunci ce să înţeleg? Ce să înţeleagă jucătorii despre el? Eu am crezut că este om de fotbal, dar m-am înşelat. El a fost adus la Unirea pentru că a venit cu câţiva jucători la începutul campionatului. Îmi aduc aminte că la ultima etapă, cu F.C. Zagon, a intrat în vestiar şi a spus că a doua zi el va da primele şi salariile. Un mincinos, nu a dat nimic. Nu vreau să intru în polemică cu nimeni, dar dacă îmi obstrucţionează munca, atunci normal că mă voi lua de el”.