sâmbătă, 23 martie 2013

Avântul Reghin - Unirea Câmpina 1-1

Un punct de moral

Pentru câmpineni, punctul obţinut în deplasarea de la Reghin poate fi considerat unul de moral, în condiţiile în care startul acestui retur nu le-a fost deloc favorabil. Practic, aceştia au reuşit să strângă rândurile într-un moment în care, cu un lot diminuat numeric şi cu câteva mici tensiuni, mulţi îi vedeau condamnaţi la o nouă înfrângere. Pe un teren greu, cu 14 jucători trecuţi pe foaie, Florin Stăncioiu (foto) a anticipat corect un obiectiv în care Unirea va obţine cel puţin în punct, lucru care de altfel s-a şi întâmplat. La finalul meciului, acesta ne-a declarat: ”Am avut jocul în mână, am avut 4-5 situaţi, unul la unul cu portarul. Spre finalul partidei s-a văzut o lipsă de prospeţime fizică, în condiţiile în care am parcurs un drum lung, plecând dimineaţa, la ora 7.00. Per ansamblu sunt mulţumit cu acest punct”. Întrebat ce va urma, Stăncioiu a spus că, ”pentru noi va urma o pauză de trei etape, timp în care ne vom desfăşura programul de antrenamente obişnuit. La fiecare final de săptămână, mai precis în ziua de vineri, am antamat câte un joc de verificare. Urban Titu, va fi formaţia cu care am stabilit să facem două meciuri, urmând ca cea de a III-a echipă să o stabilim în zilele următoare”. În confruntarea de la Reghin, Unirea a început cu: Anghelache - B. Şandru, Lungu, Neagu, Stanca,  Şaucă, Stăncescu, Dobrinoiu, Savu, Dumitru, Băcioiu. Au mai fost folosiţi: Liuba şi Bica.