miercuri, 6 februarie 2013

Victorie în fieful “câinilor roşii”

Dinamo II Bucureşti – C.S.M. Câmpina 2-3 (1-0)
În faţa unei echipe mult mai titrate, fotbaliştii câmpineni au obţinut o victorie neaşteptată, la capătul unui joc pe care l-au controlat în cea mai mare parte. După o primă repriză, în care elevii antrenorului Bogdan Onuţ au irosit multe oportunităţi de a înscrie, în ciuda golului primit (`40), aceştia au condus în continuare ostilităţile, reuşind să puncteze prin Decebal Nae (foto), Burloiu şi Bărăgan. C.S.M. -ul a aliniat următoarea formulă de joc: Manea - Olteanu, Neagu, Nistor, V. Sandu, Bărăgan, Bridinel, Bunea, Nae, Ilioiu, Vişan. Au mai fost folosiţi: Bojoacă, Burloiu, Nincă, Fl. Gheorghe, Vintilă.
Antrenor: Bogdan Onuţ




Declaraţii după meci:

Adrian Nistoroiu (finanţator C.S.M. Câmpina)
“Am fost încântat de evoluţia jucătorilor noştri, dar şi de scor, acesta nereflectând totuşi realitatea din teren unde noi am stat mult mai bine la toate capitolele. Pot să spun că am avut ghinion şi în meciul cu Buftea, unde normal ar fi fost să obţinem un rezultat de egalitate. În jocul de astăzi nu s-a pus nici un moment problema învingătorului. Până să primim gol, noi am avut 6-7 ocazii clare după care efectiv ne-am distrat cu ei şi scorul putea fi mult mai mare”.