miercuri, 18 iulie 2012

Mărgărit “Mara” Ciobotaru: ”Fiecare să-şi vadă de treaba lui”

O promovare, pe lângă satisfacţiile inerente, care rămân undeva, în cutia cu amintiri, înseamnă printre altele şi multe probleme, unele dintre ele care dau mari bătăi de cap. Într-o asemenea situaţie se afla “Mara”, preşedintele Unirii Câmpina, care la această oră încă nu ştie cum se va prezenta din punct de vedere financiar în noul sezon.
-Care sunt variantele Unirii, financiar vorbind, pentru următorul sezon?
-În momentul de faţă, există o susţinere, dacă pot spune aşa, din partea spectatorilor. Deocamdată partea financiară la noi lasă de dorit pentru că, eu cred că sunt oameni care nu înţeleg acest fenomen care se numeşte fotbal. Legat de ce am amintit puţin mai înainte, eu fac apel şi pe această cale la spectatori în sensul de a sta liniştiţi şi să ajute echipa prin simpla prezenţa a lor la stadion şi bineînţeles prin încurajările adresate jucătorilor. Nu este cazul ca aceştia să strângă bani pentru echipă şi în acelaşi timp să se ducă pe la Primărie, să facă “revoluţii”, pentru că nu este normal să se comporte aşa. Mi se pare normal ca eu să nu mă pot compara cu Guran pentru că el are afaceri mari şi este altfel văzut în judeţul Prahova. Eu pun mult suflet pentru această echipă şi rog ca fiecare să-şi vadă de treaba lui. Dacă eu nu reuşesc este problema mea. Noi, Unirea Câmpina ne-am înfiinţat în 2003 şi de atunci, pas cu pas, am reuşit să promovăm, ajungând în acest punct. Punctul meu de vedere este că Unirea Câmpina va merge mai departe cu sau fără ajutorul Primăriei
-Totuşi, pe ce bani mizaţi la ora actuală?
-Noi am înscris echipa pentru următorul sezon dar la acest moment în afară de banii care îi avem prin buzunerele noastre nu există nimic.
-La cât s-ar cifra bugetul necesar menţinerii pe linia de plutire în Liga a III-a?
-Aproximativ cinci miliarde, în condiţiile în care noi la ora actuală avem o formulă de jucători care poate face faţă rigorilor din acest eşalon.
-Când credeţi că o să aveţi o confirmare din partea Consiliului Local dacă acesta va finanţa sau nu echipa d-voastră?
-Ce pot să spun?. Am înţeles că mâine, în cadrul unei şedinţe se va afla dacă vom avea susţinere sau nu din partea Consiliului Local.
-În situaţia când aceasta nu va veni, există riscul ca o parte dintre jucători să părăsească corabia?
-Nici nu vreau să mă gândesc. Aşa cum am mai spus, Unirea va merge mai departe. Prin cine, cum şi în ce fel, rămâne de văzut.
-Este bine pentru fotbalul câmpinean, la acest nivel, să existe două echipe?
-Nu mă deranjează dacă mai există o echipă. Va fi o competiţie frumoasă dar sper să fie o luptă dreaptă, ca lucrurile să nu degenereze. Totuşi, este păcat pentru C.S.M. că nu au mai avut răbdare să aştepte un an, fără să facă o colaborare cu nimeni, ca să promoveze în Liga a III-a pe propriile picioare.
-S-au făcut diverse speculaţii pe seama faptului că aţi refuzat propunerile lui Virgil Guran de a face o fuziune. Care este adevărul?
-Am mai spus-o şi cu alte ocazii. Toţi iubitorii de fotbal câmpineni să ştie că acesta niciodată nu m-a contactat personal în legătură cu acest subiect. Şi cu aceasta sper că s-a înţeles.
-Ca să nu mai existe discuţii pe tema apartenenţei politice, pe care o are echipa în viziunea multor câmpineni, v-aţi dat demisia din PDL?
-Vreau să fac o precizare. Faptul că am ales să semnez o hârtie nu are de ce să-mi pară rău. Fiecare om din ţara asta are dreptul să semneze cu orice partid. Datorită primarului Tiseanu şi vicele Dragomir noi am reuşit să promovăm. Asta înseamnă că a fost o colaborare între oameni şi nimic altceva. Deci nu mie ruşine de acest lucru.
-Un mesaj pentru iubitorii de fotbal câmpineni?
-Aceştia trebuie să aibă răbdare şi încredere în noi. Unirea va merge înainte.